Reklama
 
Blog | Dan Černohorský

Spam mi oznámil, že slaví Pride 2021

Přišel mi email. Spam z eshopu s „originálními produkty“, kterým mi v prosinci 2019 oznámil: „Ťuk ťuk! Vítejte v … Vážíme si, že jste se k nám připojili“.

Obvykle podobné „Ťuk ťuk“ emaily označím jako spam a dál se jimi nezabývám. U tohoto mě zaujaly trika s 3D tiskem. Měly šmrnc a mohly to být skvělé dárky. (Nic z toho už neprodávají).

Dnes mi přišel opět email. Z eshopu s „originálními produkty“. Oznámili mi, že slaví Pride 2021 a poslali mi fotky LGBT komunity v jejich oblečcích. V emailové historii jsem od nich za ten půldruhý rok našel 91 spamů. Tajné slevy, dárky, výprodeje, legíny, veselé ponožky…

Nemám nic proti gayům a lesbám, stejně jako nemám nic proti tlustým, hubeným, černým, žlutým, bílým. Dokonce ani nemám nic proti jejich sexuálním úchylkám. Pokud s nimi neobtěžují veřejně. Už moje babička říkávala, že se nemáme oblizovat na veřejnosti, že na nás nikdo není zvědavej. A to nám bylo patnáct.

Dnes má ale LGBT komunita pocit, že si vydobude uznání a úctu společnosti tím, že znásilní veřejné mínění svými perverzemi a každého, komu se to nelíbí, označí za gaunera a vraha demokracie. A společnost, zřejmě ze strachu z onálepkování, jim to trpí. Jenže „práva“, která si pro sebe tato komunita snaží prosadit, jsou jen dalším krokem rozdělení společnosti, krokem k třídnímu boji, u kterého jsme měli pocit, že jsme se ho s pádem bolševika zbavili.

Takže milá LGBT komunito, hnutí #MeToo, „na černých, zelených, žlutých, puntíkatých záleží“, náckové, antimigranti, odpírači očkování, bolševici, kobliháři, absolventi Vysoké školy života i eshope Dedoles, jděte už se svými ideologiemi někam. Zkuste se zamyslet nad tím, co vaše žvásty, dezinformace a agresivní kampaně vytvářejí ve společnosti. Kolik konfliktů, zášti a nenávisti vaše snaha o zviditelnění se způsobuje. Protože až se jednoho dne proti vám společnost vzbouří, nebudete to jen vy, kdo ztratí vydobytá „práva“, budeme to my všichni, kdo ztratí demokracii, moderní tolerantní společnost, přátele, rodiny. Vina bude vaše.

 

Reklama